Auto Motors a.s., Ústí nad Labem

Auto Motors a.s., Ústí nad Labem


AUTORIZOVANÝ PRODEJCE A SERVIS VOZŮ ZNAČKY SUZUKI

SUZUKI SX4 S-Cross

Bezpečí po celou cestu

Rozšiřujte své obzory s klidem na duši po vzoru svého důvěryhodného společníka. Můžete se spolehnout, že jste dobře chráněni. Neustále. S‑Cross je připravený Vám pomáhat a chránit Vás ve zlomkách sekund preventivními systémy pro předvídání a zabránění kolizi. A s ochrannými prvky, aby minimalizoval nebezpečí zranění.

Adaptivní tempomat (ACC – Adaptive Cruise Control)

Systém ACC využívá tempomat společně s radarovým čidlem RBS. Mikrovlnný radar měří vzdálenost od vozidla vpředu. Pro zachování dlouhého, středního nebo krátkého odstupu, jenž si řidič volí podle vlastních preferencí, systém automaticky zrychluje či zpomaluje vozidlo, čímž zvyšuje cestovní komfort.

Automatická signalizace při nouzovém brzdění

Výstražná směrová světla se automaticky spustí při rychlostech vyšších než 55 km/h v situaci, kdy řidič začne znenadání intenzivně brzdit. Včas tak varují vzadu jedoucí vozidlo před nebezpečím.

ESP®* (elektronický stabilizační program)

Pokud ztratí kola přilnavost k povrchu, systém ESP® automaticky zasáhne do chodu motoru a brzd, aby řidiči pomohl udržet vůz pod kontrolou.

* ESP® je registrovaná ochranná známka společnosti Daimler AG.

Asistent rozjezdu do kopce

Elektronický systém, který usnadňuje rozjezd vozidla ve svahu. Zabraňuje totiž couvnutí S-Crossu ve chvíli, kdy řidič přesouvá nohu z brzdového pedálu na plynový.

Sedm airbagů

Mimořádnou ochranu posádky zajišťují čelní a boční airbagy pro řidiče a předního spolucestujícího, kolenní airbag řidiče a záclonové hlavové airbagy po obou stranách.



Sledování tlaku v pneumatikách (TPMS)

Systém TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) varuje řidiče při poklesu tlaku v pneumatikách pomocí zobrazení na informačním displeji. Každá pneumatika je monitorována individuálně pomocí senzoru ve ventilku.

Bezpečnost při nárazu a ochrana chodců

S-Cross byl navržen podle komplexní filozofie TECT (Total Effective Control Technology) automobilky Suzuki. Výsledkem je konstrukce karoserie, která efektivně pohlcuje a rozptyluje nárazovou energii v případě nehody.